Offero

Publikováno dne: 2022-07-14

Služba Offero kuriér

Jak funguje služba Offero kurýr

Offero
Autor: Offero
Bazar s kurýrem

Zde jsou informace pokud něco prodáváte. Jste-li kupující, klikněte SEM

Co mohu poslat přes službu Offero kurýr?

Služba Offero kurýr je dostupná u vybraných kategorií produktů jako:

  • Móda, pro děti

  • Sport a hobby - menší produkty

  • Dekorace, bytové doplňky a starožitnosti

  • Handame výrobky, knihy, hudba a film

  • Menší elektronika jako počítače, chytré telefony, chytré hodinky a příslušenství

  • Potřeby pro zvířata

Kde nastavím službu Offero Kurýr?

Aby ste mohli poslať vašu inzerovanú položku jednoducho novému majiteľovi, je potrebné, aby ste si pri vytváraní nového inzerátu zvolili možnosť odoslať inzerovaný tovar kuriérom. V časti doručenie si vyberiete jednu z možností spôsobu doručenia:

Abyste mohli poslat vaši inzerovanou položku jednoduše novému majiteli, je třeba, abyste si při vytváření nového inzerátu zvolili možnost odeslat inzerované zboží kurýrem. V části doručení si vyberete jednu z možností způsobu doručení:

  • Osobně

  • 123 kurýr 

  • Packeta (Zásilovna)

  • Balíkovna (coming soon)

Důležité: Pro využití služby Offero kurýr musíte mít svůj účet ověřený. A to email, telefonní číslo i číslo bankovního účtu ve formě IBAN.

Jaký je rozdíl mezi Packetou (Zásilkovnou) a 123 kurýrem?

Způsob doručení přes “123 kurýr” je služba, kdy kurýr přijde zabalené zboží vyzvednout na adresu, kterou zvolíte. Při zvolení možnosti „Packeta“ (dříve Zásilkovna) a „Balíkovna“ je třeba zabalené zboží  zanést na konkrétní odběrné místo dle výběru.

Kdo platí za dopravu?

Náklady za kurýra vždy hradí kupující.

Jak správně nastavit službu Packeta (Zásilkovna) při zadávání inzerátu?

  1. Při vytváření inzerátu zvolte možnost Packeta

  2. Vyberte správnou váhovou kategorii zboží. Máte na výběr ze čtyř váhových možností.

  3. Ověřte si vaše:

Telefonní číslo

Emailovou adresu

Účet ve formě IBAN

Vyberte lokalitu

Jak správně zabalit zboží?

Zásilka by měla být zabalena tak, aby při přepravě unesla alespoň osminásobek své váhy, proto vám přinášíme několik doporučení, jak na to:

  • Ideálním obalem je tvrdý obal a dostatečně pevná kartonová krabice nebo obálka v závislosti na zasílaném zboží.

  • Obal zásilky by měl velikostí vždy odpovídat svému obsahu. Obsah zásilky by tedy neměl ani „plavat“ uvnitř, ani vyčnívat ven.

  • Volné místo kolem obsahu vyplňte měkkým materiálem. zmačkané noviny, natrhaný papír či karton.

  • Pokud posíláte více zboží v jedné zásilce, doporučujeme je oddělit kartonem, aby se minimalizovalo riziko vzájemného poškození.

  • Zalepte zásilku tak, aby z ní nemohlo nic vypadnout. Nejlepším způsobem je lepení do kříže.

Jak funguje odeslání zboží přes Packetu (Zásilkovnu)?

  1. Pro objednání kurýra je třeba, abyste se s kupujícím dohodli na ceně za zboží, které prodáváte
  2. Akceptováním ceny umožníte kupujícímu, aby vybral a potvrdil doručení kurýrem, pokud máte v inzerátu zvolenou tuto možnost.
  3. Na úspěšné objednání kurýra vás upozorní notifikace ve společném chatu, kde vám přijdou instrukce s možností vytvoření zásilky.
  4. Pro vytvoření zásilky je třeba vyjádřit souhlas s podmínkami služby.
  5. Po úspěšném vytvoření zásilky vám bude přiděleno číslo zásilky.
  6. Správně zabalenou zásilku odneste na kterékoli podací místo Packety (Zásilkovny) do 3 pracovních dnů od vytvoření zásilky. Seznam podacích míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  7. Při podání balíku nic neplatíte.
  8. Pro podání stačí uvést číslo zásilky z kroku č. 5, nemusíte nic tisknout ani  váš balíček registrovat.
  9. Pokud nedoručíte svůj balík na odběrné místo do 3 pracovních dnů, objednávka bude stornována a celá částka bude vrácena na účet kupujícího.
  10. To je z vaší strany všechno. Když předáte balík, kupující obdrží notifikaci o stavu objednávky, kterou může sledovat ve svém profilu v části “Moje objednávky”.

Kdy mi bude vyplacena částka při dopravě přes Packeta (Zásilkovna)?

V případě platby předem bude platba na váš účet odeslána do 3 pracovních dnů od doručení balíku. V případě dobírky bude platba na váš účet odeslána následující úterý.

Jak funguje odeslání zboží přes 123 kurýrů?

  1. Pro objednání kurýra je třeba, abyste se s kupujícím dohodli na ceně za zboží, které prodáváte.

  2. Akceptováním ceny umožníte kupujícímu, aby vybral a potvrdil doručení kurýrem, pokud máte v inzerátu zvolenou tuto možnost.

  3. Na úspěšné objednání kurýra vás upozorní notifikace ve společném chatu, kde vám přijde i vygenerované číslo zásilky.

  4. Balík není třeba registrovat přes web 123 kurýr.

  5. Balík se zbožím, které prodáváte přijde vyzvednout kurýr na vámi zvolenou adresu obvykle následující pracovní den.

  6. Kurýr vás bude kontaktovat kvůli převzetí balíčku formou SMS a telefonicky.

  7. Pokud vás ani po opakovaných pokusech kurýr nezastihne, objednávka bude stornována a celá částka bude vrácena na účet kupujícího.

  8. To je z vaší strany všechno. Po úspěšném převzetí balíku kurýrem, kupující obdrží notifikaci o stavu objednávky, kterou může sledovat ve svém profilu v části “Moje objednávky”.

Kdy mi bude vyplacena částka při dopravě přes 123 kurýr?

V případě dobírky bude platba na váš účet odeslána do 5 pracovních dnů od doručení balíku. V případě platby předem bude platba na váš účet odeslána do 3 pracovních dnů od doručení balíku

Kdo odpovídá za poškozené zboží?

V případě, že jste váš balík správně nezabalili podle instrukcí přepravce a v souladu s našimi doporučeními, za poškozený balík neodpovídá přepravce ani bazar Offero.