Offero

Publikováno dne: 2022-06-28

Služba Offero kurýr - chci nakupovat

Služba Offero kurýr - kupující

Offero
Autor: Offero
Bazar s kurýrem

​​Co si mohu koupit přes službu Offero kurýr?

Pro využití služby Offero kurýr je nutné, aby prodávající měl zvolenou možnost odeslat inzerované zboží kurýrem. Služba Offero kurýr je dostupná u vybraných kategorií produktů jako:

  • Móda, pro děti

  • Sport a hobby - menší produkty

  • Dekorace, bytové doplňky a starožitnosti

  • Handame výrobky, knihy, hudba a film

  • Menší elektronika jako počítače, chytré telefony, chytré hodinky a příslušenství

  • Potřeby pro zvířata

V případě, že tuto službu zvolenou má, vidíte na inzerátu označení “Kurýr” nebo “Doručení kurýrem”.

Jaký způsob doručení si můžu vybrat?

Pokud prodávající zvolí všechny možnosti doručení, budete si moci vybrat z jedné z následujících možností:

  • Osobně

  • Balíkovna - Zdarma

  • 123 kurýr 

  • Packeta (Zásilovna)

  • Výběr možnosti kurýra je dostupný v chatu až po závazné dohodě na ceně za zboží s prodávajícím.

    Jaký je rozdíl mezi Packetou (Zásilkovnou) a 123 kurýrem?

    123 kurýr” je služba, kdy vám kurýr  doručí zabalené zboží na vámi zvolenou adresu. Při zvolení možnosti “Packeta” (dříve Zásilkovna)  si budete moci zabalené zboží vyzvednout na konkrétním odběrném místě dle vašeho výběru. Seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

    Jak si mohu objednat službu Offero kurýr?

    1. Pro objednání kurýra je třeba, abyste se s prodávajícím dohodli na ceně za zboží, které kupujete.
    2. Po akceptování ceny prodávajícím, může kupující dokončit objednání zboží a také službu Offero kurýr.
    3. Pro objednání kurýra zvolte možnost “Dokončit” a vyberte si způsob doručení.

    Kdo platí za dopravu?

    Kurýra platíte vždy vy jako kupující. Máme pro vás dobrou zprávu, například Balíkovna má doručení zdarma. Ostatní kurýrní služby jsou zpoplatněny podle podmínek společností v závislosti na velikosti a hmotnosti balíku. Cena za kurýra se vám zobrazí u výběrového boxu.

    Jak mohu zaplatit za zboží? / Jaké způsoby platby mohu využít?

    Za zboží, pro které jste se rozhodli, můžete zaplatit:

    • Dobírkou, avšak poplatek za kurýra se platí předem: online platbou kartou předem.

    • Předem kartou přes platební bránu, kde uhradíte plnou částku spolu za vybrané zboží a také poplatek za kurýra.

    Pokud probíhá doručení přes Packetu (Zásilkovnu)?

    1. Po dohodě s prodávajícím na ceně, si vyberte jako možnost z dostupných způsobů doručení Packetu (Zásilkovnu). Při výběru způsobu doručení se vám zobrazí poplatek za službu, který budete muset uhradit předem online.
    2. Následně si vyberte způsob platby - dobírkou nebo platbu kartou předem. Poplatek za službu Offero kurýr se platí předem kartou přes platební bránu.
    3. Po výběru způsobu doručení přes Packetu (Zásilkovnu), je třeba vyplnit kontaktní údaje: Jméno a příjmení, E-mail, Telefonní číslo
    4. Následně si můžete vybrat výdejní místo Packety (Zásilkovny).
    5. Budete přesměrováni na mapu s výdejními místy Packety (Zásilkovny), kde si můžete vybrat z výdejních míst Packety (Zásilkovny).
    6. Následně už jen zaplatíte přes platební bránu. wh kde uhradíte částku za doručení v případě dobírky nebo plnou částku za zboží a dopravu. Před úhradou je třeba mít správně vyplněné kontaktní údaje a souhlasit s podmínkami služby.
    7. Následuje platba kartou přes platební bránu STRIPE.
    8. Po úspěšné platbě vám přijdou informace do chatu o stavu zásilky a její sledovací číslo.
    9. V momentě, kdy prodávající předá správně zabalené zboží na podací místo Packety (Zásilkovny), budete o tom informováni v chatu s možností sledovat balík.

    10. Stav své objednávky můžete sledovat pohodlně ve svém profilu v části „Moje objednávky“ nebo prostřednictvím odkazu v chatu.
    11. Pokud prodávající nedoručí svůj balíček na odběrné místo do 3 pracovních dnů, objednávka bude stornována a celá částka vám bude vrácena na účet.

    Kdy dostanu své objednané zboží?

    O stavu vaší objednávky budete informováni formou SMS nebo ji můžete sledovat pohodlně ve svém profilu v části “Moje objednávky” nebo prostřednictvím odkazu v chatu.

    Co se stane, pokud prodávající neodešle inzerované zboží?

    Pokud prodávající nedoručí svůj balíček na odběrné místo do 3 pracovních dnů, objednávka bude stornována a celá částka vám bude vrácena na účet.

    Co mám dělat v případě poškození zboží při přepravě?

    V případě, že prodávající váš balík nezabalil správně podle instrukcí přepravce a v souladu s našimi doporučeními, za poškozený balík neodpovídá přepravce ani bazar Offero. Napište nám přes náš webový kontaktní formulář a my vám pomůžeme  vaši situaci vyřešit.

    Kde můžu reklamovat zakoupené zboží?

    Informace o možnostech reklamace poskytnutí služby Kurýr můžete najít v našem reklamačním řádu.

    © 2024 - Offero